Videojáték Vélemények

Hónapösszefoglaló - Április

2020. április 30. - Pafry1998

2020 áprilisában belekezdtem egy régóta tervezett dologba, elkezdtem írni életem első önálló blogját, melynek témájául a videojátékokat választottam. Imádok írni, és imádom a videojátékok világát is, így nem volt kérdés, valamilyen formában össze kellett már kötnöm a kettőt. 

Márciusban már tettem fel egy cikket, de az csak amolyan főpróba szerűség volt, hogy hogyan is működik ez az egész dolog, hogy néz ki maga az oldal, miképp történik a folyamat. Aztán áprilisban élesben is belekezdtem, összesen 10 iromány látott napvilágot (ezen kívül), melyek több, mint 20 000-es összesített olvasottságot produkáltak. 10 cikkből 5 kikerült a címlapra is. Na most én azt hittem, hogy hónapokig csak 5-6 olvasója lesz az egésznek, ennek megfelelően álltam hozzá, és nem az hajtott, hogy minél többen olvassák, hanem hogy ki tudjam magamból írni a véleményemet, már csak a hirtelen felgyűlt szabadidőm miatt is. 

Természetesen hihetetlen jó érzés hogy ennyien kattintottatok rá a cikkeimre, és köszönöm mindenkinek, aki akár elolvasta, vagy kommentelt is az egyik alá. Május hónapban ugyanezt a minőséget igyekszem majd hozni.

Májustól elindul a blog hivatalos Facebook oldala is, amely arra hivatott, hogy szélesebb körben az emberek tudtára adja a blog létezését, és minél több hírt, érdekességet, vagy toplistát, véleményt oszthassak meg veletek. A Facebook oldalt ezen a linken találhatjátok meg, amint működésbe lép:

https://www.facebook.com/videogameopinions

Köszönöm mindenkinek az áprilisi figyelmet, májusban folytatjuk!

casacsscaasc.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://videogameopinions.blog.hu/api/trackback/id/tr4215651238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása